La suma de creativitat i tecnologia és la indústria del demà

Les economies creatives són la temàtica de la 19a Festibity, el proper 5 d’octubre Les economies creatives involucren la generació d’idees i coneixement. Són transversals, transgeneracionals i multidisciplinars. És un dels sectors de més ràpid creixement en el món, contribuint amb el 3% del PIB mundial i proporciona més llocs de treball entre els 18…

Details

Comença l’elecció dels productes de l’any 2023: sostenibilitat, salut i tecnologia, les apostes d’aquesta edició

El comitè deontològic del certamen va validar les candidatures de les innovacions presentades que opten a ser producte de l’any 2023. Aquest any s’observa una aposta forta per productes saludables, ecològics i productes tecnològics. El Comitè Deontològic del Gran Premi a la Innovació: El Producte de l’Any 2023 es va reunir virtualment ahir per validar…

Details

Com influeixen els mitjans guanyats en el comportament del consumidor: una anàlisi quantitativa

Héctor Linares General Manager, Spain   En aquest informe, descobriràs algunes característiques dels mitjans guanyats a tenir en compte: Autoritat de la publicació Rellevància per a la marca Compromís amb la marca Opinions de la marca ….ens ajudaran a saber si un article en mitjans online porta els consumidors a visitar la pàgina web d’una…

Details

Datawork Marketing S.L. nova incorporació al Club Marketing Barcelona

  Aquest mes d’abril, el Club Marketing Barcelona dóna la benvinguda a la nova incorporació, en qualitat de Company Partner, a Datawork, marca del grup Cardata. Datawork us acompanya en les vostres problemàtiques de generació de trànsit i adquisició d’usuaris orientat performance. Dissenya operacions de conquesta a mida i adaptades als objectius: generació de trànsit,…

Details

WMF 2021 – Taula rodona: Innovació, transformació i pandèmia

El dia 17 de novembre de 2021, dins del World Marketing Festival del Club Marketing Barcelona va tenir lloc la taula rodona: “Innovació, Transformació, Pandèmia” de la mà de Xavier Ramón, Director de Màrqueting de Caprabo, Laura Gil, Directora Transformació Digital de Damm, Gemma Guasch, Marketing & Experience de Caixabank i UgoSmith, Cofundador & CTO d’Estudi34  i moderada per…

Details