Datawork Marketing S.L. nova incorporació al Club Marketing Barcelona

  Aquest mes d’abril, el Club Marketing Barcelona dóna la benvinguda a la nova incorporació, en qualitat de Company Partner, a Datawork, marca del grup Cardata. Datawork us acompanya en les vostres problemàtiques de generació de trànsit i adquisició d’usuaris orientat performance. Dissenya operacions de conquesta a mida i adaptades als objectius: generació de trànsit,…

Details

WMF 2021 – Taula rodona: Innovació, transformació i pandèmia

El dia 17 de novembre de 2021, dins del World Marketing Festival del Club Marketing Barcelona va tenir lloc la taula rodona: “Innovació, Transformació, Pandèmia” de la mà de Xavier Ramón, Director de Màrqueting de Caprabo, Laura Gil, Directora Transformació Digital de Damm, Gemma Guasch, Marketing & Experience de Caixabank i UgoSmith, Cofundador & CTO d’Estudi34  i moderada per…

Details

WORLD MARKETING FESTIVAL – MARKETING LEADERS AWARDS

Programa Marketing Leaders Awards Passeig de Gràcia 109 – 08003 Barcelona   Gala de lliurament dels premis anuals del Club Marketing Barcelona que s’atorguen a les empreses, professionals, accions i institucions més destacades del 2020 i 2021. 18,30 – Inici de la gala Presentadora Ariadna Oltra, Periodista Actuació Musical Cesc Presentació Lluís Torra, President Club Marketing…

Details

WORLD MARKETING FESTIVAL 2021 – BARCELONA MARKETING MEETING

  Programa Barcelona Marketing Meeting Plaça de Francesc Macià, 10 – 08036 Barcelona   MATÍ 11,15 h  – Inauguració Lluís Torra, President Club Marketing Barcelona Pere San Martín, Vicepresident Club Marketing Barcelona 11,30 h – Presentació de l’Observatori Marketing Leaders 2021 Jordi Crespo, Partner Director at Hamilton Global Intelligence 12,45 h – Taula Rodona: Innovació, transformació i pandemia Lluc Guarro,…

Details

Presentació de l’informe sobre reporting, transparència i sostenibilitat de les marques

  El 22 de setembre l’Espai Fundació Telefónica va acollir, en format híbrid, la presentació de l’informe ‘Repensar, escoltar, col·laborar: informe sobre reporting, transparència i sostenibilitat de les marques’, realitzat pel FMRE i la consultora 21grams, amb el suport de l’OEPM. Aquest informe conté les claus sobre com comprenen, integren i comuniquen la sostenibilitat les…

Details

Comença l’elecció dels Productes de l’Any 2022: sostenibilitat i propostes relacionades amb el COVID, principals drivers d’aquesta edició

  El comitè deontològic de l’certamen va validar les candidatures de les innovacions presentades que opten a ser Producte de l’Any 2022. Aquest any s’observa una forta aposta per productes saludables, ecològics i per a la neteja de la llar.   El Comitè Deontològic del Gran Premi a la Innovació: El Producte d’l’Any 2022 es…

Details

L’agència de marketing digital Estudio34 fa el salt a la formació en línia

L’agència darrere dels èxits digitals de la Universitat de Barcelona, ​​General Optica, Grup Balaña o Pronovias ofereix ara el seu propi curs en línia amb exemples reals dels seus clients. Forma’t amb una agència líder en el sector amb més de 10 anys d’experiència.   L’agencia de marketing digital Estudio34 dona el salt a la formació…

Details