El grup RAJA crea un precedent en el sector ecommerce gràcies a la seva estratègia 360 en màrqueting digital

  • El tancament obligat de botigues i la seva reobertura amb estrictes mesures, no només ha provocat un auge de l’ecommerce, sinó que ha accelerat el canvi de botigues físiques en aproximadament 5 anys • Hagakure: la nova metodologia de Google Ads que et estalvia temps de treball i afina en les teves conversions…

Details

Godó Strategies nova incorporació com Corporate Partner

Donem la benvinguda a Godó Strategies com a  Corporate Partner del Club Marketing Barcelona. Godó Strategies és la comercialitzadora dels espais publicitaris de el Grup Godó. Amb un portafoli de més de 20 suports multimèdia, són una de les principals centrals de venda publicitària a nivell nacional i la primera a Catalunya. Desenvolupen les millors solucions integrals…

Details

Les múltiples cares d’aficionats a l’esport a Europa #Marketinsights

LES MÚLTIPLES CARES D’AFICIONATS A L’ESPORT A EUROPA Com les percepcions, actituds i la composició de les audiències esportives varia a tot Europa   INTRODUCCIÓ Hi pot haver una tendència entre molts de nosaltres a assumir que els europeus som similars, que tots compartim més o menys les mateixes perspectives i actituds sobre el món,…

Details

Relevance Marketing nou soci Corporatiu del Club Marketing Barcelona

Relevance Marketing, nova incorporació en qualitat de Corporate Partner del Club Marketing Barcelona. Relevance Marketing, es una agencia de Análisis, Estrategia e Implementación en Comunicación y Patrocinios que comprende todo el proceso de actuación que requieren las empresas; desde la identificación de las necesidades (con herramientas propias de investigación y medición) hasta la aplicación de las…

Details

La digitalització com a resposta a les necessitats de la societat

És SEO, és SEM, és CRO, és Analítica Web: és Estudio34. Som una agència referent de l’màrqueting digital internacional orientada a resultats amb més de 10 anys d’experiència establerta a la ciutat de Barcelona. Portem la revolució de el Màrqueting Digital a color. Per què? Perquè en Estudio34 ens adaptem als canvis i demandes de…

Details

Grandes Competiciones y COVID-19 #Marketinsights

  Frustració davant la cancel·lació d’Esdeveniments Esportius per COVID-19   Sens dubte, un altre dels sectors que s’ha vist afectat per la pandèmia de Coronavirus, ha estat l’esport en el més ampli sentit de la paraula. L’estiu 2020 es proposava com un espectacle continu d’esdeveniments, però l’esport mundial s’ha paralitzat pel coronavirus. Les cancel·lacions comenzaros…

Details

Campanya d’ UPCAlumni per contactar amb titulats de la UPC . Celebra amb nosaltres el 50è aniversari.

UPCAlumni és un programa de serveis de la Universitat Politècnica de Catalunya que actua com a xarxa de contacte i de serveis per a estudiants i titulats (alumni) de la UPC.   UPCAlumni ha iniciat de la mà de Barter, consultora d’esdeveniments de networking,  una campanya de comunicació mitjançant les xarxes socials per contactar amb…

Details

Anàlisi del Mercat Europeu del cotxe elèctric #Marketinsights

  ELS FABRICANTS DE COTXES A EUROPA S’HAN VIST GREUMENT AFECTATS PER LA PANDÈMIA DE COVID-19. La crisi pel COVID-19 ha interromput les cadenes de subministrament internacionals, provocant que els líders de la indústria automobilística posin en pausa la producció, i es plantegin la inquietud que les vendes caiguin dramàticament a tot el continent. Més…

Details

Wo Barcelona realitza la campanya #SantJoanSí #TornaLaMàgia per al sector de la pirotècnia.

  Wo Barcelona, agència creativa amb més de 20 anys d’experiència realitza la campanya #SantJoanSí #TornaLaMàgia per al sector de la pirotècnia. La proposta es va basar en comunicar que Sant Joan es farà de manera emotiva perquè aquest any les limitacions de la festa seran més especials. A partir de la creació d’un vídeo…

Details