IWG, obre el seu pròxim centre a l’edifici Torre Mapfre de Barcelona, ​​amb més de 3200m2 d’oficines flexibles “SPACES PORT OLIMPIC”

IWG, el grup líder d’empreses d’espais de treball flexible, té previst obrir el seu proper centre amb la marca SPACES a l’edifici Torre Mapfre, a Barcelona, ​​que sumaran en total més de 3200 m2 de superfície d’oficines flexibles i col·laboratives a les ja existents a Barcelona. CBRE, primera companyia a nivell internacional de consultoria i…

Details

EXPOSICIÓ DE NEUROMARKETING: Ciència, empresa i publicitat

Fins el proper 15 de febrer, la Sala d’Exposicions de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General acull la mostra “Neuromarketing: ciència, empresa i publicitat. ¡No m’ho puc treure del cap!”, comissariada per el professor Pere Navalles, director del Master de Neuromarketing. Horari: Dilluns a dijous de 10 a 19 h / Divendres de 10 a…

Details

Carme Ruscalleda, Luca de Meo, Montserrat Lavilla, holaluz i Glovo, ganadors dels Marketing Leaders Awards 2018

Els premis, atorgats pel Club Màrqueting Barcelona, ​​reconeixen als millors professionals i empreses de l’any. Hereus dels Premis Líders de Màrqueting, aquests reconeixements arriben enguany a la seva 38a edició.   En el marc del World Màrqueting Festival, la trobada anual de màrqueting que organitza el Club Marketing Barcelona, ​​el passat 28 de novembre es…

Details

EFFILOCAL nova incorpació com a Corporate Partner

En aquest mes d’octubre comptem amb l’empresa EFFILOCAL com a nova incorporació al Club Marketing Barcelona, ​​en qualitat de Corporate Partner. Effilocal és una filial del grup Effinity, agència especialitzada en performance marketing. Són experts del Store Discovery Optimisation, treballen amb els punts de venda físics de les marques per millorar el posicionament en línia…

Details

EU MEDITERRANI-UDG nova incorporació al Consell Académic del Club Marketing Barcelona

El passat 1 de març, el director general d’Escola Universitària Mediterrani UdG, Eulogio Arza, i el president del Consell Acadèmic del Club Marketing Barcelona, ​​Pep Garcia, van signar un conveni de col·laboració en l’afany del Club Marketing Barcelona d’apropar el món acadèmic a professional. EU MEDITERRANI UDG passa a formar part del Consell Acadèmic del Club.…

Details

INSA ja forma part del Consell Acadèmic del Club Marketing Barcelona

El novembre passat, Tatiana Belskaia del departament de Màrqueting de INSA Business, Marketing & Communication School i el president del Consell Acadèmic del Club Marketing Barcelona, ​​Pep Garcia, van signar un conveni de col·laboració en l’afany del Club Marketing Barcelona d’apropar el món acadèmic al professional. INSA formarà part del Consell Acadèmic del Club. INSA Business,…

Details