Per què cal aplicar màrqueting per a desenvolupar la innovació

Ahir es va celebrar una sessió dedicada al Màrqueting i la innovació a l’Escola d’Enginyers de Catalunya, organitzada per la Comissió de Gestió Empresarial juntament amb el Club Marketing Barcelona. La xerrada va estar acompanyada de tres ponents, Gian-Luis Ribechini, Enginyer Industrial i president de la Comissió de gestió empresarial de EIC, Lluís Torra, president…

Details

#EstudioAMES, anàlisi del Màrqueting a España 2014

L’Associació de Màrqueting d’Espanya en col·laboració amb Infoadex ha presentat els resultats de la cinquena edició de l’Estudi AMES. L’estudi té com a objectiu quantificar l’impacte econòmic de l’activitat del màrqueting per funció i sector a Espanya. A continuació us fem un petit resum de l’estudi amb les dades més rellevants. Podeu consultar l’estudi complet…

Details

Cóm lluitar contra les extensions de bloqueig de publicitat [vídeo]

El passat 28 de maig es va celebrar #Omexpo2015, l’esdeveniment de la indústria del Màrqueting Digital. El president del Club Màrqueting Barcelona, Lluis Torra, va moderar la taula rodona “Com lluitar contra les extensions de bloqueig de publicitat” juntament amb Miguel Mangas (Online Màrqueting Director, Spain & Portugal de Meetic Group) i Jorge Segat (Digital…

Details

#OMExpo2015: The future of Digital Marketing

Torna l’esdeveniment de la indústria del Màrqueting Digital a Espanya, #Omexpo2015 “The future of Digital Marketing”. Durant dos dies podreu gaudir de l’àrea d’exposició, d’activitats paral·leles, interessants congressos, seminaris i debats acompanyats de professionals experts de l’àmbit nacional i internacional. A més, al seu torn es celebra el eCOMExpo, un altre esdeveniment paral·lel en el…

Details

Entrevista a Pere San Martí: Del Big Data al Small Data

El passat divendres 24 d’abril, el diari La Vanguardia va publicar una entrevista a Pere Sant Martí, director general d’Arvato Digital Màrqueting, membre de la Junta Genaral del Club Màrqueting Barcelona i de l’Associació Espanyola d’Economia Digital, sobre la gestió de dades “Del Big Data al Small Data”. Amb l’arribada del Big Data moltes empreses…

Details

ESPECIAL EMPRESES: Becaris de Comunicació Cultural, Social o Científica

La Universitat de Barcelona ofereix programes de màster de Comunicació Especialitzada dels sectors Cultural, Social i Científic. Els estudiants d’aquests máster hauran de realitzar 120h (15 setmanes 8h/setmanals) de practiques a empreses o institucions que estiguin interessades durant el període del 9 de febrer al 29 de maig. Així mateix, el repartiment de les hores/dies/setmanes…

Details

COM ACONSEGUIR UNA BONA TAXA D’OBERTURA D’EMAIL MARKETING

Els nostres companys d’E-goi, plataforma de marketing multicanal, ens han fet arribar unes recomanacions per aconseguir una bona taxa d’apertura (50% – 60% grans marques i bloggers) dels emails que envies als teus contactes, basades en les dades d’un dels seus clients (65% d’apertura), PromoB, una startup. –          La clau es sempre el contingut. L’interès…

Details

PASSIÓ PEL COMERÇ – CONCLUSIONS I RECOMANACIONS SOBRE EL COMERÇ

El passat 1 d’abril es va celebrar la 4º edició de la jornada “Tripulant per aigües braves. Passió pel comerç” organitzat per ESCODI, l’Escola Universitària de Comerç i Distribució, on professionals del comerç van exposar les seves experiències i , experts en retail van facilitar i recomanar eines i estratègies per reduir costos o millorar…

Details