COM ACONSEGUIR UNA BONA TAXA D’OBERTURA D’EMAIL MARKETING

Els nostres companys d’E-goi, plataforma de marketing multicanal, ens han fet arribar unes recomanacions per aconseguir una bona taxa d’apertura (50% – 60% grans marques i bloggers) dels emails que envies als teus contactes, basades en les dades d’un dels seus clients (65% d’apertura), PromoB, una startup. –          La clau es sempre el contingut. L’interès…

Details

PASSIÓ PEL COMERÇ – CONCLUSIONS I RECOMANACIONS SOBRE EL COMERÇ

El passat 1 d’abril es va celebrar la 4º edició de la jornada “Tripulant per aigües braves. Passió pel comerç” organitzat per ESCODI, l’Escola Universitària de Comerç i Distribució, on professionals del comerç van exposar les seves experiències i , experts en retail van facilitar i recomanar eines i estratègies per reduir costos o millorar…

Details

SHOPPER&TRENDS MADRID

Els propers dies 28 i 29 d’abril es celebrará a Madrid, a el Auditorio Mapfre (Pº de la Castellana 95) el congrès Shpper&Trends, un esdeveniment de Marketing per a les marques organitzat per la revista de Marketing IPMARK. Durant les sessions podreu gaudir de les conferències sobre Estudis de Mercat, Neuromarketing, Shopper Marketing, Mobile, Mobilitat,…

Details

ESTUDI COACB: EFECTES DE LA CRISI AL SECTOR COMERCIALESTUDIO COACB: EFECTOS DE LA CRISIS EN EL SECTOR COMERCIAL

El Col·legi d’Agents Comercials de Barcelona ha realitzat un estudi en el que s’analitzen les conseqüències que ha provocat la crisi al sector comercial. Aquest estudi ha estat clau per poder elaborar un pla estratègic pels propers 2 anys. Les primeres dades que es van treure l’any 2008 indicaven que les principals preocupacions dels comercials…

Details

8è CONGRÉS MUNDIAL DE TURISME DE NEU I MUNTANYA8º CONGRESO MUNDIAL DE TURISMO DE NIEVE Y MONTAÑA

El proper 9 i 10 d’abril es celebrarà, al Centre de Congressos d’Andorra la Vella, el 8è Congrés Mundial de Turisme de Neu i Muntanya organitzat pel Govern d’Andorra , el comú d’Andorra la Vella i l’Organització Mundial del Turisme (OMT) i que té de nom “Mountainlikers : Noves tendències del turisme de muntanya a…

Details

4a Edició Passió pel comerç! ESCODI: Tripulant en aigües braves4ªEdición ¡Pasión por el comercio! ESCODI: Tripulando en aguas bravas

Demà dia 1 d’abril, al CosmoCaixa Barcelona , es durà a terme una sessió matinal gratuïta on professionals del comerç exposaran les seves experiències i , experts en retail facilitaran i recomanaran eines i estratègies. Donat el seu èxit en versions anteriors, aquesta ja és la 4a edició de la Jornada Anual que organitza l’escola…

Details

LES CAMBRES DE COMERÇ ITALIANES D’ESPANYA CELEBREN 100 ANYSLAS CÁMARAS DE COMERCIO ITALIANAS DE ESPAÑA CUMPLEN 100 AÑOS

L’origen de les Cambres de Comerç Italianes, Camera di Comercio Italiana di Barcelona i Camera di Comercio e Indústria per la Spagna, es remunta a l’any 1914 quan van començar el seu llarg recorregut protagonitzant el context econòmic i les relacions comercials entre els països, a més, de contribuir de manera significativa en el desenvolupament…

Details

VISITA MUSEU OLIVER RODÉS, LA COL.LECCIÓ D’AIGÜES DEL MÓNVISITA MUSEO OLIVER RODÉS, LA COLECCIÓN DE AGUAS DEL MUNDO

El proper dimarts 1 d’abril a les 11 hores el Club Marketing Barcelona amb la col·laboració de Vichy Catalán us conviden a visitar el Museu Oliver-Rodés, un laboratori que posseeix la col·lecció d’aigües més important i extensa del món. Podreu observar més de 6.500 envasos d’aigües minerals envasades de 141 països on es pot veure…

Details

#ALIMENTARIA2014: Fira d’Alimentació i Begudes#ALIMENTARIA2014: Feria de la Alimentación y Bebidas

Un any més torna la Fira Alimentària 2014 amb una edició més internacional, més innovadora, més gastronòmica i més especialitzada. Amb el pas del temps, aquest esdeveniment s’ha convertit en un referent internacional on s’exposen més de 50 marques de tot el món. Aquesta nova edició de la Alimentària inclou el concepte d’Innovació de què…

Details