Honda i altres fabricants de vehicles s’associen amb Google per portar el sistema Android als conductorsHonda y otros fabricantes de vehículos se asocian con Google para llevar el sistema Android a los conductores

Els fabricants van anunciar la Aliança Automotriu Oberta (OAA) juntament amb Google i la firma informàtica Nvidia, comprometent-se a portar la plataforma Android als automòbils durant aquest any 2014, segons un comunicat. Aquesta aliança està dedicada a una plataforma comuna que pretén impulsar la innovació i farà la tecnologia dels vehicles més segura i més…

Details

Vichy Catalan protagonista de la campanya de cap d’any del Club Marketing BarcelonaVichy Catalan protagonista de la campaña de fin de año del Club Marketing Barcelona

Vichy Catalan ha estat la marca escollida pel Club Marketing Barcelona per desitjar a tots els seus socis i amics un any 2014 apassionant i d’èxits personals i professionals. La campanya s’ha basat en l’Arbre dels bons desitjos creat amb 600 ampolles de les diferents varietats de llaunes de refrescos i tònica que recentment la…

Details

La plantilla d’Altran Espanya incrementa un 19% en els dos últims anysLa plantilla de Altran España aumenta un 19% en los dos últimos años

Altran Espanya, líder en innovació i consultoria d’enginyeria d’alta tecnologia, ha vist incrementant el nombre de treballadors un 19% respecte a desembre de 2011. A 1 de desembre d’aquest any la companyia compta amb 2.507 persones treballant, en canvi a finals de 2011 comptava amb 2.106, per tant hi ha hagut un augment de 401…

Details

Almirall obté Aqua Pharmaceuticals, companyia d’EEUU especialista en dermatologiaAlmirall adquiere Aqua Pharmaceuticals, compañía de EEUU especialista en dermatología

Almirall S.A., companyia farmacèutica internacional ha dut a terme un acord per adquirir Aqua Pharmaceuticals, una empresa privada nord-americana líder en productes de prescripció en dermatologia. Aquesta adquisició comportarà un creixement de futur fonamental per Almirall, ja que proporcionarà una major diversificació geogràfica i de negoci, donant accés al mercat dermatològic més gran del món.…

Details

Nacex utilitza tricicles elèctrics pels seus enviamentsNacex utiliza triciclos eléctricos para sus envíos

La companyia d’enviaments Nacex aprofita els beneficis que ofereix l’us de tricicles elèctrics per realitzar els seus enviaments. Ja des de fa temps, les autoritats animen a moltes empreses a realitzar el transport de càrregues amb tricicles elèctrics, ja que beneficia en la reducció del trànsit de camions i furgonetes. Així mateix, en molts casos,…

Details

Biomark, nova Empresa associada al Club Marketing BarcelonaBiomark, nueva Empresa asociada al Club Marketing Barcelona

Biomark és una empresa argentina amb delegació a Barcelona que s’ha proposat que l’usuari dels centres comercials pugui disposar, gratuitament, d’una bossa de paper reutilitzable i fabricada amb paper procedent de boscos controlats, mitjançant la venda d’una de les seves cares com a suport publicitari. Aquesta empresa, que actualment distribueix els seus productes a l’Argentina,…

Details

OMWeek Barcelona, la Conferència del Marketing DigitalOMWeek Barcelona, la Conferencia del Marketing Digital

OMExpo, la fira de Marketing Digital, celebra el congrés OMWeek a Barcelona durant 5 dies, del 25 al 29 novembre a l’edifici del World Trade Center. Per aquest congrés es donaran cita reconeguts ponents internacionals, gurus i experts en cadascuna de les categories a tractar juntament amb ponents nacionals de les principals companyies del nostre…

Details

Petits gestos que Alimenten Somriures Pequeños gestos que Alimentan Sonrisas

Els Bancs d’Aliments i Danone han activat conjuntament una acció de sensibilització i mobilització amb l’objectiu d’incrementar les donacions i conscienciar a la població de la importància que té cada petita donació. Ambdues entitats treballen des de fa 25 anys lluitant contra la gana, y des de 2010, la campanya aconsegueix  donar més de 10…

Details

La UB presenta: NETWORKING & INNOVATION DAYLa UB presenta: NETWORKING & INNOVATION DAY

La Universitat de Barcelona organitza durant el próxim 28 de novembre el Networking & Innovation Day, que té com a objectiu oferir un espai de trobada entre professionals del sistema de recerca i innovació del Grup UB, empreses ubicades al parc Científic de Barcelona i el món empresarial en general. L’esdeveniment donarà l’oportunitat de tenir…

Details

Apple, Nike i Coca-cola escollides com les marques més “cool”Apple, Nike y Coca-cola elegidas como marcas más “cool”

Allegro 234 mostra els resultats de la seva 4 º edició de l’estudi Coolest & Gaps Branding Survey , sent les primeres 5 marques més ” cool ” Apple, Nike, Coca -cola, Google i BMW . L’estudi es va realitzar durant els mesos de maig i juny mitjançant unes enquestes a 1300 participants de 50…

Details

SMASH TECH: SMART CITIES & INTERNET OF THINGSSMASH TECH: SMART CITIES & INTERNET OF THINGS

Smash Tech és una trobada innovadora que té l’objectiu de brindar coneixement als assistents, debatre i promoure el Networking dins de la comunitat Tech. La primera edició es dedicarà al tema de Smart Cities i Internet of Things. Es discutiran les millors idees en relació a l’aplicació de les TIC a les ciutats intel ·…

Details

Club de Marketing de Barcelona al CultHunting.dayClub de Marketing de Barcelona en el CultHunting.day

El Club de Marketing de Barcelona col·labora amb el CultHunting.day, un esdeveniment que impulsa la Cultura com a motor d’Innovació a l’Empresa i está pensat principalment per a directius que busquen solucions. La trobada es celebrarà durant el pròxim 8 de novembre, a l’espai Arts Santa Mònica amb la presencia de ponents professionals de grans…

Details