Biomark, nova Empresa associada al Club Marketing BarcelonaBiomark, nueva Empresa asociada al Club Marketing Barcelona

Biomark és una empresa argentina amb delegació a Barcelona que s’ha proposat que l’usuari dels centres comercials pugui disposar, gratuitament, d’una bossa de paper reutilitzable i fabricada amb paper procedent de boscos controlats, mitjançant la venda d’una de les seves cares com a suport publicitari. Aquesta empresa, que actualment distribueix els seus productes a l’Argentina,…

Details

OMWeek Barcelona, la Conferència del Marketing DigitalOMWeek Barcelona, la Conferencia del Marketing Digital

OMExpo, la fira de Marketing Digital, celebra el congrés OMWeek a Barcelona durant 5 dies, del 25 al 29 novembre a l’edifici del World Trade Center. Per aquest congrés es donaran cita reconeguts ponents internacionals, gurus i experts en cadascuna de les categories a tractar juntament amb ponents nacionals de les principals companyies del nostre…

Details

Petits gestos que Alimenten Somriures Pequeños gestos que Alimentan Sonrisas

Els Bancs d’Aliments i Danone han activat conjuntament una acció de sensibilització i mobilització amb l’objectiu d’incrementar les donacions i conscienciar a la població de la importància que té cada petita donació. Ambdues entitats treballen des de fa 25 anys lluitant contra la gana, y des de 2010, la campanya aconsegueix  donar més de 10…

Details

La UB presenta: NETWORKING & INNOVATION DAYLa UB presenta: NETWORKING & INNOVATION DAY

La Universitat de Barcelona organitza durant el próxim 28 de novembre el Networking & Innovation Day, que té com a objectiu oferir un espai de trobada entre professionals del sistema de recerca i innovació del Grup UB, empreses ubicades al parc Científic de Barcelona i el món empresarial en general. L’esdeveniment donarà l’oportunitat de tenir…

Details

Apple, Nike i Coca-cola escollides com les marques més “cool”Apple, Nike y Coca-cola elegidas como marcas más “cool”

Allegro 234 mostra els resultats de la seva 4 º edició de l’estudi Coolest & Gaps Branding Survey , sent les primeres 5 marques més ” cool ” Apple, Nike, Coca -cola, Google i BMW . L’estudi es va realitzar durant els mesos de maig i juny mitjançant unes enquestes a 1300 participants de 50…

Details

SMASH TECH: SMART CITIES & INTERNET OF THINGSSMASH TECH: SMART CITIES & INTERNET OF THINGS

Smash Tech és una trobada innovadora que té l’objectiu de brindar coneixement als assistents, debatre i promoure el Networking dins de la comunitat Tech. La primera edició es dedicarà al tema de Smart Cities i Internet of Things. Es discutiran les millors idees en relació a l’aplicació de les TIC a les ciutats intel ·…

Details

Club de Marketing de Barcelona al CultHunting.dayClub de Marketing de Barcelona en el CultHunting.day

El Club de Marketing de Barcelona col·labora amb el CultHunting.day, un esdeveniment que impulsa la Cultura com a motor d’Innovació a l’Empresa i está pensat principalment per a directius que busquen solucions. La trobada es celebrarà durant el pròxim 8 de novembre, a l’espai Arts Santa Mònica amb la presencia de ponents professionals de grans…

Details

PREMIS COACB 2013: TRAJECTÒRIA – INNOVACIÓ – EMPRESA PREMIOS COACB 2013: TRAYECTORIA – INNOVACIÓN – EMPRESA

El col·legi oficial d’Agents Comercials de Barcelona celebra la IX Edició dels premis COACB a la Trajectòria professional, Innovació pel desenvolupament de negoci, a l’Empresa i a l’Emprenedoria. Aquests premis son els únics que es celebren a tot l’estat espanyol i poden assistir tots els col·legiats en actiu amb més d’un any de col·legiats. L’esdeveniment…

Details

III CONGRÉS : NEUROCIÈNCIA , COMUNICACIÓ I ECONOMIAIII CONGRESO: NEUROCIENCIA, COMUNICACIÓN Y ECONOMÍA

Emoció : L’energia que mou el món . Aquest és el títol del III Congrés Internacional de Neurociència , Comunicació i Economia celebrat a la Casa d’Amèrica de Madrid el passat 17 d’octubre. Actualment , el procés de presa de decisions així com les variables que influeixen en ells no són un misteri , ja…

Details

Fhios guanya el premi a la excel•lència empresarial pel COETTC Fhios gana el premio a la excelencia empresarial por el COETTC

Fhios, companyia internacional amb més de 150 treballadors de referencia al món digital, ha guanyat el Premi a l’Excel·lència Empresarial pel COETTC (Col•legi d’Enginyers Tècnics i Pèrits de Telecomunicació de Catalunya) a la 12º Diada de Telecomunicacions de Catalunya, celebrada durant el passat 26 de setembre. Es tracta, d’un reconeixement molt especial, ja que concedeix…

Details

El Club de Marketing de Barcelona al 25è Congrés Nacional de MarketingEl Club de Marketing de Barcelona en el 25 Congreso Nacional de Marketing

Durant el passat 18, 19 i 20 de Setembre es va celebrar a la Universitat de Barcelona (Facultat d’Economia i Empresa) el 25è aniversari del Congrés Nacional de Marketing de la mà d’AEMARK (Associación Española de Marketing Académico y Profesional). La inauguració de l’acte es va dur a terme en un dels edificis més emblemàtics…

Details

Almirall obre una nova filial a CanadàAlmirall abre una nueva filial en Canadá

La companyia farmacèutica internacional amb central a Barcelona, ha ampliat la seva presencia internacional obrint una nova filial a Canadà, així mateix actualment ja compten amb 2 més a Europa i Mèxic. Aquesta nova filial es centrarà en solucions per malalties respiratòries i dermatològiques, entre els productes que volen introduir en el mercat local han…

Details

Danone utilitza els codis QR per promocionar els seus productesDanone utilitza els codis QR per promocionar els seus productes

Santiago Mier, un dels màxims responsables de Marketing de Danone va anunciar a Aecoc Tecnomarketing 2013 que la incorporació dels codis QR als seus productes han registrat fins a 2 milions d’usuaris. La campanya “Alimenta sonrisas” pretén que els consumidors puguin, a través del seus smartphones, escanejar el codi QR dels 16 milions d’unitats de…

Details