Samsung aposta per un projecte liderat per la UPC per desenvolupar microantenes basades en el grafè

Algunes aplicacions previstes són les comunicacions entre processadors dins d’un mateix xip i la creació de xarxes de nano-sensors sense fils. Aquesta serà una de les propostes tecnològiques que la UPC promocionarà al Mobile World Congress 2013, que té lloc del 25 al 28 de febrer a Barcelona. El projecte Graphene-enabled Wireless Communications, presentat per un…

Details
Warning: getimagesize(/usr/home/cmb.cat/web/wp-content/uploads/2013/02/Tots-som-barça-web.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/cmb.cat/web/wp-content/themes/dt-the7/inc/extensions/aq_resizer.php on line 97 Warning: getimagesize(/usr/home/cmb.cat/web/wp-content/uploads/2013/02/Tots-som-barça-web.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/cmb.cat/web/wp-content/themes/dt-the7/inc/extensions/aq_resizer.php on line 97

La setmana dels clàssics

El Club de Marketing de Barcelona col·labora amb Catalunya Ràdio en “La setmana dels clàssics”. una setmana en que tota la programació de Catalunya Ràdio tindrà tons blaugrana. Perquè compartim molt més que uns colors, una passió o un sentiment. Compartim una manera de fer, de viure, d’entendre la feina ben feta. Club de Marketing…

Details

Chocolates Valor estrena su nueva campaña primero en las redes sociales

En un guiño a sus seguidores en las redes sociales, Chocolates Valor ha estrenado su nueva campaña primero en sus perfiles, una estrategia que están aplicando también otras marcas como Coca-Cola y Campofrío. La nueva campaña de comunicación, que lleva por título “Detrás del placer” y que ha sido realizada por la agencia barcelonesa Smäll,…

Details

Buenos resultados para un spot interactivo de Loewe, desde el que el usuario podía comprar

La firma de lujo Loewe quería impactar al público masculino y animarle a la compra directa de su perfume Solo Loewe a través de un spot interactivo que aportaba enlaces directos y más información sobre el producto. De esta campaña se ha encargado Smartycontent, agregador de contenidos y audiencias. La pieza de comunicación audiovisual interactiva…

Details

Autogestión de la enfermedad crónica mediante la utilización de la web 2.0 en adultos

Background:Participatory Web 2.0 interventions promote collaboration to support chronic disease self-management. Growthin Web 2.0 interventions has led to the emergence of e-patient communication tools that enable older adults to (1) locate and share disease management information and (2) receive interactive healthcare advice. The evolution of older e-patients contributing to Web 2.0 health and medical forums…

Details