Relevance Marketing nou soci Corporatiu del Club Marketing Barcelona

Relevance Marketing, nova incorporació en qualitat de Corporate Partner del Club Marketing Barcelona. Relevance Marketing, es una agencia de Análisis, Estrategia e Implementación en Comunicación y Patrocinios que comprende todo el proceso de actuación que requieren las empresas; desde la identificación de las necesidades (con herramientas propias de investigación y medición) hasta la aplicación de las…

Details

La digitalització com a resposta a les necessitats de la societat

És SEO, és SEM, és CRO, és Analítica Web: és Estudio34. Som una agència referent de l’màrqueting digital internacional orientada a resultats amb més de 10 anys d’experiència establerta a la ciutat de Barcelona. Portem la revolució de el Màrqueting Digital a color. Per què? Perquè en Estudio34 ens adaptem als canvis i demandes de…

Details

Grandes Competiciones y COVID-19 #Marketinsights

  Frustració davant la cancel·lació d’Esdeveniments Esportius per COVID-19   Sens dubte, un altre dels sectors que s’ha vist afectat per la pandèmia de Coronavirus, ha estat l’esport en el més ampli sentit de la paraula. L’estiu 2020 es proposava com un espectacle continu d’esdeveniments, però l’esport mundial s’ha paralitzat pel coronavirus. Les cancel·lacions comenzaros…

Details

Campanya d’ UPCAlumni per contactar amb titulats de la UPC . Celebra amb nosaltres el 50è aniversari.

UPCAlumni és un programa de serveis de la Universitat Politècnica de Catalunya que actua com a xarxa de contacte i de serveis per a estudiants i titulats (alumni) de la UPC.   UPCAlumni ha iniciat de la mà de Barter, consultora d’esdeveniments de networking,  una campanya de comunicació mitjançant les xarxes socials per contactar amb…

Details

Anàlisi del Mercat Europeu del cotxe elèctric #Marketinsights

  ELS FABRICANTS DE COTXES A EUROPA S’HAN VIST GREUMENT AFECTATS PER LA PANDÈMIA DE COVID-19. La crisi pel COVID-19 ha interromput les cadenes de subministrament internacionals, provocant que els líders de la indústria automobilística posin en pausa la producció, i es plantegin la inquietud que les vendes caiguin dramàticament a tot el continent. Més…

Details

Wo Barcelona realitza la campanya #SantJoanSí #TornaLaMàgia per al sector de la pirotècnia.

  Wo Barcelona, agència creativa amb més de 20 anys d’experiència realitza la campanya #SantJoanSí #TornaLaMàgia per al sector de la pirotècnia. La proposta es va basar en comunicar que Sant Joan es farà de manera emotiva perquè aquest any les limitacions de la festa seran més especials. A partir de la creació d’un vídeo…

Details

Emagister se une a nueve centros de toda España para donar un millón de euros en becas

  Emagister, recomanador líder al sector de la formació, s’uneix a nou centres de tot Espanya per donar un milió d’euros en beques. Amb aquesta iniciativa solidària, busca impulsar la formació dels professionals de el futur.   Entra a Emagister.tv o truca al 900 494839   Des d’Emagister, estan convençuts que “la formació et canvia…

Details

El risc de contagi por Covid-19 es pràcticament nul si complim 3 mesures bàsiques

• L’equip del Dr. Jose Muñoz de l’Hospital Clínic de Barcelona llença una APP de medicina telemàtica per a monitoritzar símptomes en viatges internacionals. • El Instituto para la Calidad Turística Española (ICTE) ha desenvolupat el Certificat Covid Free, que acredita que l’establiment en concret ha estat desinfectat i està lliure del virus.   eStudio34,…

Details

#MarketersAtHome – Laura Abadal vs Carlos Puig

 

 #MarketersAtHome t’apropa als professionals del marketing i la comunicació. Aprofitant els dies de confinament, hem entrat a casa de sòcies i socis del Club Marketing Barcelona per saber com ho viuen, que fan, que han après… i compartir les seves respostes.

Aquesta vegada ens hem apropat a casa de la  Laura Abadal de Forcadell Consultores Inmobiliarios Carlos Puig de Branward.

#MarketersatHome – Ester Quintela vs Jordi Crespo

      #MarketersAtHome t’apropa als professionals del marketing i la comunicació. Aprofitant els dies de confinament, hem entrat a casa de sòcies i socis del Club Marketing Barcelona per saber com ho viuen, que fan, que han après… i compartir les seves respostes. Aquesta vegada ens hem apropat a casa de la Ester Quintela de Fundació Pere Tarrés i Jordi Crespo de Hamilton…

Details