Lluis Pons, de Banc Sabadell, puja al Marketing en Bus amb estudiants de la Universitat Abat Oliba

Lluís Pons, Director de Marketing de Banc Sabadell, va participar com a convidat, el dimarts 16 de maig, en la cinquena edició de “Màrqueting a Bus” compartint els seus coneixements amb cinc estudiants del grau de Marketing i Direcció Comercial de la Universitat Abat Oliba CEU. Aquesta experiència de marketing sobre rodes, impulsada pel Club…

Details

”Marketing en Bus”, un format innovador del Club Marketing Barcelona que connecta estudiants amb professionals del marketing

Cinc estudiants del Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals i de la doble titulació amb Administració d’Empreses i Gestió de la Innovació del TecnoCampus van participar ahir dijous 11 de maig al “Marketing en Bus”, una iniciativa organitzada pel Club Marketing Barcelona amb la col·laboració de Moritz Barcelona. Es tracta d’una iniciativa pensada per apropar…

Details

Jornada “Gestió del Talent; eix de l’excel·lència en Internacionalització “

La Jornada “Gestió del Talent; eix de l’excel·lència en Internacionalització “, realitzada a Foment del Treball Nacional va comptar amb més de 240 inscripcions, el que va fer necessari que part dels assistents seguissin la Jornada des d’una regona sala per Streaming. Hi van participar Joan Canals, president de la Comissió Internacional de Foment del Treball Nacional, Pedro…

Details

El CETT-UB nou membre del Consell Acadèmic del Club Marketing Barcelona

El CETT-UB i l’Associació Club Marketing Barcelona signen un acord en pro de la formació i el desenvolupament professional El Campus internacional de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT-UB (adscrit a la Universitat de Barcelona) ha acollit la signatura del conveni amb l’Associació Club Marketing Barcelona. L’acte ha comptat amb l’assistència de la gerent del Grup CETT, Elisabet Ferrer…

Details

El marketing digital segueix sent un repte per a les empreses

El Club va presentar l’observatori Marketing Leaders Profile a la jornada Les cares del marketing: perfils professionals organitzada pel Grau de Màrqueting i Comunitats Digitals del TecnoCampus de Mataró. Impulsat pel Club Marketing Barcelona i Hamilton l’informe destaca, entre altres aspectes, que a les empreses els queda molt camí per recórrer en transformació digital. En…

Details

La productora El Terrat s’incorpora al Club com a Corporate Partner

Santiago Aragonés, CEO de la productora El Terrat de Produccions i Lluís Torra, president del Club Marketing Barcelona han segellat la incorporació de la productora com a nou Corporate Partner de l’associació. En l’acte de signatura, a la seu de la productora, també hi han assistit Jordi Aragonès i Meritxell Abril, director comercial i directora…

Details

Markitude s’incorpora, com a Corporate Partner, al Club Marketing Barcelona

Sant Cugat del Vallès / 24 de març de 2017 Muarkitude, l’empresa del Grup Quonext que ofereix una solució integral en Costumer Consumer Experience i el Club Marketing Barcelona han signat l’acord que vincula aquesta companyia tecnològica, amb l’associació que aglutina els professionals de màrqueting. Aquest conveni contempla la incorporació de Markitude a la Junta…

Details

El Club posa a debat l’aportació tecnològica al branding a Graphispag

Barcelona / 22 de març de 2017 El Club Marketing Barcelona ha organitzat en el marc de Graphispag 2017 Barcelona, el saló internacional de la indústria i comunicació gràfica, una taula rodona amb el títol “Noves tècniques d’impressió: més creativitat a l’abast del disseny i del branding”. Per posar en relleu els grans avenços tecnològics…

Details

Fira Barcelona i Graphispag fan un reconeixement al Club Marketing Barcelona

Com a agraïment a la col·laboració del Club Màrqueting Barcelona en l’edició de Graphispag 2017, Fira de Barcelona i el Comitè Organitzador d’aquest saló de referència de les arts gràfiques, han fet un reconeixement públic al Club Màrqueting Barcelona en el marc d’un acte on també s’ha reconegut la trajectòria i col·laboració d’altres associacions i…

Details

Arriba l’entrega dels Premis de Marketing Alimentari organitzats per IPMARK

Els Best Awards són uns premis de Màrqueting Alimentari que s’organitzen en col·laboració amb ALIMENTÀRIA, la fira d’alimentació de referència a Europa i una de les més importants a nivell mundial. Aquests premis es lliuren el 5 d’Abril de 2017, on s’exposen totes les peces presentades en cadascuna de les categories durant els cuatre dies…

Details

Arriba la tercera edició dels Premis Cactus del Club de Màrqueting i Vendes de Girona i Digitals Girona

La tercera edició dels Premis Cactus se celebrarà el proper dijous 30 de març a les 19.30 al Teatre Municipal de Girona. Organitzats pel Club de Màrqueting i Vendes de Girona i Digitals Girona, es premiaran les millors propostes de les presentades en les categories Web, App, E-commerce, Innovació de Producte, Campanya de Màrqueting, Campanya…

Details