La nova Junta Directiva del Club, amb divuit nous vocals, es reuneix a l’Hotel NH Collection Constanza

Avui s’ha celebrat la primera reunió de la Junta Directiva del Club Marketing Barcelona des que es va ampliar amb divuit nous vocals. Amb aquestes incorporacions s’arriba a un total de trenta tres membres que representen el mateix número d’empreses. La composició de la Junta s’ha ampliat per tal de donar cabuda a representants de…

Details

El Marketing en Bus segueix rodant amb Paco Prat i Esic Business & Marketing School

Avui hem celebrat una nova edició del Marketing en Bus, la iniciativa del Club que aquesta vegada ha comptat amb Paco Prat, Foods Marketing Director d’Unilever com a convidat de luxe, per viatjar per Barcelona amb 5 estudiants d’ESIC Business & Marketing School. Paco Prat ha parlat sobre la gran varietat de marques d’Unilever -entre elles Flora,…

Details

Monlau la primera escola professional que s’incorpora al Consell Acadèmic

El dimarts 23 de maig, es va dur a terme la signatura del conveni de col·laboració entre Monlau i el Club Màrqueting Barcelona, a la signatura van estar presents per part de Monlau, Iban Ventura, director general i David Casanellas, Responsable àrea Empresa, Màrqueting, Hoteleria i Turisme, i per part del Club Màrqueting Barcelona, Pep…

Details

Lluis Pons, de Banc Sabadell, puja al Marketing en Bus amb estudiants de la Universitat Abat Oliba

Lluís Pons, Director de Marketing de Banc Sabadell, va participar com a convidat, el dimarts 16 de maig, en la cinquena edició de “Màrqueting a Bus” compartint els seus coneixements amb cinc estudiants del grau de Marketing i Direcció Comercial de la Universitat Abat Oliba CEU. Aquesta experiència de marketing sobre rodes, impulsada pel Club…

Details

”Marketing en Bus”, un format innovador del Club Marketing Barcelona que connecta estudiants amb professionals del marketing

Cinc estudiants del Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals i de la doble titulació amb Administració d’Empreses i Gestió de la Innovació del TecnoCampus van participar ahir dijous 11 de maig al “Marketing en Bus”, una iniciativa organitzada pel Club Marketing Barcelona amb la col·laboració de Moritz Barcelona. Es tracta d’una iniciativa pensada per apropar…

Details

Jornada “Gestió del Talent; eix de l’excel·lència en Internacionalització “

La Jornada “Gestió del Talent; eix de l’excel·lència en Internacionalització “, realitzada a Foment del Treball Nacional va comptar amb més de 240 inscripcions, el que va fer necessari que part dels assistents seguissin la Jornada des d’una regona sala per Streaming. Hi van participar Joan Canals, president de la Comissió Internacional de Foment del Treball Nacional, Pedro…

Details

El CETT-UB nou membre del Consell Acadèmic del Club Marketing Barcelona

El CETT-UB i l’Associació Club Marketing Barcelona signen un acord en pro de la formació i el desenvolupament professional El Campus internacional de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT-UB (adscrit a la Universitat de Barcelona) ha acollit la signatura del conveni amb l’Associació Club Marketing Barcelona. L’acte ha comptat amb l’assistència de la gerent del Grup CETT, Elisabet Ferrer…

Details

El marketing digital segueix sent un repte per a les empreses

El Club va presentar l’observatori Marketing Leaders Profile a la jornada Les cares del marketing: perfils professionals organitzada pel Grau de Màrqueting i Comunitats Digitals del TecnoCampus de Mataró. Impulsat pel Club Marketing Barcelona i Hamilton l’informe destaca, entre altres aspectes, que a les empreses els queda molt camí per recórrer en transformació digital. En…

Details

La productora El Terrat s’incorpora al Club com a Corporate Partner

Santiago Aragonés, CEO de la productora El Terrat de Produccions i Lluís Torra, president del Club Marketing Barcelona han segellat la incorporació de la productora com a nou Corporate Partner de l’associació. En l’acte de signatura, a la seu de la productora, també hi han assistit Jordi Aragonès i Meritxell Abril, director comercial i directora…

Details