Markitude s’incorpora, com a Corporate Partner, al Club Marketing Barcelona

Sant Cugat del Vallès / 24 de març de 2017 Muarkitude, l’empresa del Grup Quonext que ofereix una solució integral en Costumer Consumer Experience i el Club Marketing Barcelona han signat l’acord que vincula aquesta companyia tecnològica, amb l’associació que aglutina els professionals de màrqueting. Aquest conveni contempla la incorporació de Markitude a la Junta…

Details

El Club posa a debat l’aportació tecnològica al branding a Graphispag

Barcelona / 22 de març de 2017 El Club Marketing Barcelona ha organitzat en el marc de Graphispag 2017 Barcelona, el saló internacional de la indústria i comunicació gràfica, una taula rodona amb el títol “Noves tècniques d’impressió: més creativitat a l’abast del disseny i del branding”. Per posar en relleu els grans avenços tecnològics…

Details

Fira Barcelona i Graphispag fan un reconeixement al Club Marketing Barcelona

Com a agraïment a la col·laboració del Club Màrqueting Barcelona en l’edició de Graphispag 2017, Fira de Barcelona i el Comitè Organitzador d’aquest saló de referència de les arts gràfiques, han fet un reconeixement públic al Club Màrqueting Barcelona en el marc d’un acte on també s’ha reconegut la trajectòria i col·laboració d’altres associacions i…

Details

Arriba l’entrega dels Premis de Marketing Alimentari organitzats per IPMARK

Els Best Awards són uns premis de Màrqueting Alimentari que s’organitzen en col·laboració amb ALIMENTÀRIA, la fira d’alimentació de referència a Europa i una de les més importants a nivell mundial. Aquests premis es lliuren el 5 d’Abril de 2017, on s’exposen totes les peces presentades en cadascuna de les categories durant els cuatre dies…

Details

Arriba la tercera edició dels Premis Cactus del Club de Màrqueting i Vendes de Girona i Digitals Girona

La tercera edició dels Premis Cactus se celebrarà el proper dijous 30 de març a les 19.30 al Teatre Municipal de Girona. Organitzats pel Club de Màrqueting i Vendes de Girona i Digitals Girona, es premiaran les millors propostes de les presentades en les categories Web, App, E-commerce, Innovació de Producte, Campanya de Màrqueting, Campanya…

Details

Andrés Aljure Saab, especialista en comunicación corporativa, ens mostrarà el valor de la felicitat en les organitzacions

El proper dia 15 de març, el Club Màrqueting Barcelona i Branward ens brinden la possibilitat d’escoltar un dels més reconeguts experts en Felicitat: Andrés Aljure Saab. Aquest colombià especialista en comunicació corporativa, coach, consultor, catedràtic i conferenciant, ha treballat amb companyies com Coca-Cola Company, Nokia, Telefónica, Toyota, Abbott, Diageo, Siemens i Boehringer Ingelheim, entre…

Details

Nacho Mestre, CEO de la Fundació FC Barcelona puja al Marketing en Bus amb 6 emprenedors de Ship2B

El Club Marketing Barcelona ha convidat a Nacho Mestre, CEO de la Fundació FC Barcelona, a participar de l’experiència Marketing en Bus per compartir la seva experiència professional, a bord del bus de la Moritz, amb 6 emprendedors vinculats a projectes seleccionats per Ship2B, l’acceleradora catalana de projectes amb impacte social. El proper día 21 de març en la tercera experiencia Marketing en Bus que organitza el CMB,…

Details

Per si t’ho vas perdre, aquí tens un resum de la Tertúlia amb Javier Rodríguez Zapatero

Aquí tens una segona oportunitat per reviure una part del que va ser la tertúlia de màrqueting sobre els Avenços tecnològics que veurem al Mobile, impartida per Javier Rodríguez Zapatero, el 23 de febrer de 2017, amb la col·laboració del Club Marketing Barcelona i que va tenir lloc a la fàbrica Moritz Barcelona. Javier Rodríguez…

Details

Webloyalty junt a CaixaBank organitzen el eCommerce Experts Afterwork Session a Barcelona

El 7 de març es celebren els eCommerce Experts Afterwork Session a Barcelona, organitzat per Webloyalty i Comercial Global Payments de CaixaBank. Es tracta d’un exclusiu trobada de networking, amb un format molt innovador i col·laboratiu, en el qual volen reunir els més prestigiosos experts d’eCommerce i màrqueting per a elaborar entre tots el primer…

Details

La Universitat Abat Oliva CEU nou membre del Consell Acadèmic del Club Marketing Barcelona

Les dues institucions han subscrit un conveni de col·laboració que, preveu, entre altres acords, l’ingrés de la Universitat Abat Oliva CEU al Consell Acadèmic del CMB, la participació de la universitat en estudis sobre Màrqueting que realitzi el Club i la contribució d’aquest al desenvolupament professional dels alumnes d’aquesta universitat catalana. Barcelona, 22 de febrer…

Details

No vas poder assistir a la Masterclass de Maria Redondo sobre Facebook Ads? Ara pots veure-la!

Aquí tens una segona oportunitat per vure la Masterclass sobre Facebook Ads organitzada per l’Institut Internacional de Marketing amb la col·laboració del Club Marketing Barcelona que va tenir lloc el 25 de gener de 2017 a càrrec de María Redondo. Facebook Ads s’ha revelat com la eina estrella pel seu enorme retorn d’inversió. Al llarg d’aquesta Masterclass vam aprendre les tècniques que…

Details

Javier Rodríguez Zapatero inaugura les Tertulies del Club, que cada mes tindrán lloc a la Fábrica Moritz

Més de 140 persones van assistir a la primera Tertúlia del Club a la Fàbrica Moritz que va tenir lloc el dijous 23 de febrer. Va trencar el foc el nostre president, Lluís Torra, agraint l’assistència i animant a seguir de prop les Tertúlies del Club que mensualment es donaran cita en aquesta emblemàtica fàbrica…

Details