Professionals i estudiants parlen sobre marketing a bord del Marketing Bus

Sis estudiants de la UPF Barcelona School of Management i el director de Màrqueting de CaixaBank, Xavier Mas, estrenen aquesta iniciativa organitzada pel Club Marketing Barcelona. Com des d’un departament de Màrqueting es crea un producte com ImagineBank? Pot un director de Màrqueting influir en departaments com a R+D o Recursos Humans? Quins són les…

Details

Màster en Neuromarketing (UAB) – 15%dte. socis

La recerca del comportament del consumidor, la diferència entre les preferències i les decisions. Això que és tan difícil dir simplement perquè és un procés bàsicament subconscient. El Màster de Neuromárketing de la Universitat Autònoma de Barcelona dóna els coneixements sobre les noves tècniques d’anàlisis, adequades a investigadors del consumidor, economistes, psicòlegs, empresaris i tots…

Details

El Club Màrqueting Barcelona posa en marxa el Consell General i el Consell Acadèmic

En el transcurs de l’Assemblea General de Socis, celebrada el passat dia 30 de juny a la Seu Social de l’associació, es va acordar entre altres temes, la creació del Consell General, un òrgan format per representants dels Corporate Partners, els Official Partners i la Junta Directiva, regulat pel Reglament de Règim Intern que serà…

Details

III IPA Awards: Premiaran les millors propostes de packaging i PLV del mercat

Els propers 23 i 24 de novembre se celebraran els Packaging Innovations Madrid, on s’han convocat una vegada més els premis IPA (Inspirational Packaging Awards), patrocinats per Deprosa, en la seva tercera edició. El termini d’inscripció ja està obert, i finalitza el 30 d’octubre, per a aquells que vulguin participar, que podran presentar tots els…

Details

ThinkSmart s’incorpora com a nou Corporate Partner del Club Marketing Barcelona

L’empresa també participa com a Col·laborador Global en el World Màrqueting Festival, esdeveniment que el Club organitza el mes de juny a Barcelona En un acte celebrat el passat dia 4 de maig, Lluís Torra, President del Club Marketing Barcelona i Eduardo Alcaraz, Business Development Manager d’Espanya i Portugal de ThinkSmart van signar l’acord de…

Details

PortAventura Business & Events nou soci Corporatiu del Club Marketing Barcelona

El Club Marketing Barcelona compta amb Port Aventura & Business Events com a nou soci corporatiu del club. A més, la seva Directora, Laura Valdeolivas, s’incorpora a la Junta Directiva de la Institució juntament amb la resta de membres. Laura Valdeolivas,vinculada a PortAventura Business & Events des de 2008, i com a directora d’aquesta àrea…

Details

Descobrint els secrets de la Ciberseguretat amb Mercè Molist, @pof i @trufae a la Festibity 2016

Dos dels white hats referents en el panorama de la seguretat mòbil demostraran en directe les debilitats dels nostres smartphones  Com cada any al mes de maig, arriba la Festibity a Barcelona. La festa de les TIC, organitzada per la Facultat d’Informàtica de Barcelona i FIB Alumni. Una jornada de networking, humor i grans reflexions…

Details