Tecnocampus Mataró-Maresme nou membre del Consell Acadèmic del Club Marketing Barcelona

A les instal·lacions del Tecnocampus Mataró Maresme, aquest centre universitari que imparteix el Grau de Màrqueting i Comunitats Digitals a la seva Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa, i el Club Màrqueting Barcelona, van signar un acord que permetrà dur a terme iniciatives conjuntes en l’àmbit de la formació i el màrqueting. El…

Details

EU Business School: L’escola de negocis de la UE

EU Business School es tracta d’una Escola de Negocis de la Unió Europea, amb acreditació triple, multicampus i internacional. A més de les classes petites que s’ofereixen en anglès, els estudiants de la UE també gaudeixen d’un entorn internacional alhora que obtenen el millor dels currículums acadèmics d’Amèrica del Nord i Europa. Aquesta Escola de…

Details

Management Is Cool, una nova manera d’entendre la formació superior

La UPF Barcelona School of Management presenta la seva proposta educativa amb un programa de televisió produït pel Terrat, d’Andreu Buenafuente. Ahir es va estrenar el nou programa a través de Youtube, titulat Management is Cool, en relació a la seva visió particular sobre el management, entès com un recurs essencial per al desenvolupament de…

Details

Professionals i estudiants parlen sobre marketing a bord del Marketing Bus

Sis estudiants de la UPF Barcelona School of Management i el director de Màrqueting de CaixaBank, Xavier Mas, estrenen aquesta iniciativa organitzada pel Club Marketing Barcelona. Com des d’un departament de Màrqueting es crea un producte com ImagineBank? Pot un director de Màrqueting influir en departaments com a R+D o Recursos Humans? Quins són les…

Details

Màster en Neuromarketing (UAB) – 15%dte. socis

La recerca del comportament del consumidor, la diferència entre les preferències i les decisions. Això que és tan difícil dir simplement perquè és un procés bàsicament subconscient. El Màster de Neuromárketing de la Universitat Autònoma de Barcelona dóna els coneixements sobre les noves tècniques d’anàlisis, adequades a investigadors del consumidor, economistes, psicòlegs, empresaris i tots…

Details

El Club Màrqueting Barcelona posa en marxa el Consell General i el Consell Acadèmic

En el transcurs de l’Assemblea General de Socis, celebrada el passat dia 30 de juny a la Seu Social de l’associació, es va acordar entre altres temes, la creació del Consell General, un òrgan format per representants dels Corporate Partners, els Official Partners i la Junta Directiva, regulat pel Reglament de Règim Intern que serà…

Details