Santiago Mier, un dels màxims responsables de Marketing de Danone va anunciar a Aecoc Tecnomarketing 2013 que la incorporació dels codis QR als seus productes han registrat fins a 2 milions d’usuaris.

La campanya “Alimenta sonrisas” pretén que els consumidors puguin, a través del seus smartphones, escanejar el codi QR dels 16 milions d’unitats de producte de Danone per poder aconseguir articles i cupons gratis.

D’aquesta manera, Danone té una comunicació directa amb cada un dels consumidors i a la vegada obté informació per poder millorar dia a dia i així oferir un servei i producte a mida. Mier, va puntualitzar que el nou màrqueting a aplicar pel gran consum ha de ser un híbrid entre el tradicional i el que s’aplica al sector serveis, per tal de garantir que tant el producte com el servei compleixin amb les necessitats del consumidor/usuari.

Així mateix, per facilitar la lectura dels codis i agilitzar el procés, Danone ha presentat la primera aplicació multi plataforma aconseguint 30.000 descarregues durant les tres primeres setmanes.

L’organització va dur a terme una campanya d’informació a l’estació del “Callao” del metro de Madrid per mostrar a més de 10.000 persones com poden estalviar amb els seus smartphones. L’estació de metro es va convertir per un dia en un gran supermercat virtual de làctics amb 10 formadors que explicaven el funcionament del nou servei.

Santiago Mier, un dels màxims responsables de Marketing de Danone va anunciar a Aecoc Tecnomarketing 2013 que la incorporació dels codis QR als seus productes han registrat fins a 2 milions d’usuaris.