Actualidad

Com influeixen els mitjans guanyats en el comportament del consumidor: una anàlisi quantitativa

Portrait of Hector Linares

Héctor Linares

General Manager, Spain

 

En aquest informe, descobriràs algunes característiques dels mitjans guanyats a tenir en compte:

  • Autoritat de la publicació
  • Rellevància per a la marca
  • Compromís amb la marca
  • Opinions de la marca

….ens ajudaran a saber si un article en mitjans online porta els consumidors a visitar la pàgina web d’una empresa i, el que és més important, els porta a realitzar qualsevol accions: el «Sant Grial» del mesurament de les accions de comunicació i relacions púnliques. Ens han sorprès algunes de les conclusions, i creiem que a tu també!

Aquest estudi, el primer d’aquest tipus, es basa en una anàlisi de més de 100.000 articles publicats al mig del 2021 que esmenten marques B2B i B2C en diferents tipus de sectors.

Descarrega l’informe i descobreix les conclusions i els insights que t’ajudaran a optimitzar la teva estratègia de comunicació i relacions públiques i demostrar-ne el valor per al negoci.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Post relacionados