Actualidad

Aquestes són les claus que necessites per a triomfar amb el teu ecommerce

El passat dijous 28, en la ponència ‘Quina estratègia de màrqueting digital necessites per a triomfar amb el teu ecommerce?’ organitzada per l’agència de màrqueting digital Estudio34 i el Club Marketing Barcelona, Ugo Smith (CTO de l’agència) va presentar via streaming les diferents solucions que ofereix Estudio34 als seus clients -SEU, SEM, CRO i Analítica-, i com totes elles unides convergeixen en una estratègia de Màrqueting Digital 360è.

Primers passos de la teva estratègia de màrqueting en línia per a ecommerce

Sigui com sigui la tipologia del teu negoci i sector, per a desenvolupar una adequada estratègia de màrqueting digital per al teu ecommerce i triomfar necessites seguir els següents punts clau:

  • Atraer: Cómo hacer que nos conozcan
  • Convertir: Com aconseguir que ens comprin
  • Analitzar: Com optimitzar el teu web correctament
  • Monetitzar: Com aconseguir vendre més amb el mateix trànsit
  • Rendibilitat: Com aconseguir els teus objectius comercials

 

Les campanyes SEM i el model Hagakure

A l’hora de desenvolupar campanyes de SEM, és altament recomanable fer ús del potencial que ens proporciona el business intelligence de Google sobre els usuaris per a treure-li el major rendiment, així com innovar apostant per fórmules trencadores com la metodologia Hagakure creada per Google Ads Japan.

Hagakure és un model a tenir en compte per a estructurar campanyes i adaptar les estratègies de licitació automàtiques de Google Ads i Dynamic Search Ads per a aprofitar tot el potencial de smart bidding. Implementar aquest model pot ser de gran ajuda per a ecommerce amb una estructura complicada i amb grans volums, com la del nostre client RAJA. Consulta aquí el cas d’èxit de SEM amb el grup RAJA.

 

Shopping Feed Manager

En vista de l’acceleració de les compres en línia a nivell mundial, en Estudio34 han dissenyat i creat l’eina en línia online Shopping Feed Manager (SFM) que ajuda a realitzar la millor gestió de feeds, un element imprescindible de qualsevol estratègia de màrqueting digital per a ecommerce. D’una banda, resulta molt útil per a negocis en línia com ecommerce que necessitin millorar la visibilitat de tots els seus productes i optimitzar-los segons les estratègies comercials i, d’altra banda, obre la possibilitat a un altre tipus de negocis que no vulguin desaparèixer i decideixin entrar en el món en línia i exposar els seus productes i/o serveis.

A grans trets, aquesta eina gratuïta et permet optimitzar cada línia de productes del teu catàleg per a les teves campanyes estacionals de qualsevol plataforma per a aconseguir un major rendiment.

 

Vols saber més?

Si et vas perdre la ponència i t’agradaria accedir de nou al contingut, estàs de sort!

Ara pots visualitzar la sessió completa en  YouTube.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Post relacionados