-
10 anys després del seu naixement, Estudio34 renova imatge sota el lema de ‘inconformistes digitals’.
-
L’agència darrere dels èxits digitals de la Universitat de Barcelona, General Optica, Grup Balaña o Pronovias ofereix estratègies basades en el Full Stack Marketing.
En el context del seu desè aniversari, l’agència internacional líder en màrqueting digital, Estudio34, presenta la seva nova imatge. Allà pel 2010, dos joves estudiants i amics, Ugo Smith i Will Renedo, van iniciar aquesta aventura que avui en dia no és només una realitat sinó que és tot un referent entre les agències de màrqueting de país.
Ubicats a Barcelona, la seva experiència i coneixement i, sobretot, les seves estratègies creatives, els han permès ajudar als seus clients a adaptar-se a aquesta nova realitat per no perdre posicionament ni vendes i, al seu torn, impulsar a nous clients a digitalitzar.
Experiència en tots els sectors
Aquesta agència no entén de sectors ni mides empresarials, i això li permet estar darrere de múltiples empreses i els seus casos d’èxit. Entitats com la Universitat de Barcelona o l’Ajuntament de Barcelona, empreses referents com Pronovias, Engel & Völkers, Pierre et Vacances, General Optica, Grup Balaña o Salvat, així com start ups com Cabify o Typeform, són només alguns dels clients de Estudio34 que porten anys confiant en el seu equip.
Ugo Smith, CTO de Estudio34, explica que “els seus esforços se centren en donar forma a un futur millor potenciant l’acceleració digital amb l’objectiu d’aconseguir una major projecció i incrementar les vendes per als nostres clients”. I és que ells mateixos es defineixen com “inconformistes digitals”, ja que la seva personalitat inquieta els porta a la recerca contínua per desmarcar-se de la normalitat i canviar el ‘status quo’, no només perquè els agradi qüestionar-ho tot, sinó perquè la disconformitat i la diferència són les que marquen els seus resultats.
Estratègies Full Stack Màrqueting
Estudio34 defineix les seves estratègies com Full Stack Màrqueting. ¿I això què és? Són aquelles tàctiques basades en el cicle de vida de cada client i que combinen diferents canals per aconseguir la rendibilitat i objectius desitjats en cada projecte.
Aquesta nova normalitat i canvis en el paradigma digital “no només ens ha permès seguir creixent sinó que hem fidelitzat als nostres clients gràcies a haver-los proporcionat una assessoria honesta”, assegura Ugo Smith. “I és que des d’un principi (afegeix Ugo) hem afrontat la crisi generada per la pandèmia amb maniobres que els ha permès augmentar la visibilitat, el trànsit i la captació web i, en conseqüència, han millorat la rendibilitat de l’negoci gràcies a aquestes estratègies integrals de màrqueting digital “.
Nova era, nova imatge
L’arquitectura i disseny del seu nou logotip és la representació del que són. La imatge d’una lletra que es tradueix en electrònic: la lletra “i” és l’ús d’Internet i dels mitjans digitals per a la venda de productes i serveis sense que importi el nivell d’abast ni el sector de l’negoci. I és que, com el mateix Ugo Smith diu, “la força resideix en la simplicitat de la seva imatge a l’igual que ho fan en màrqueting digital els missatges més directes i correctes”.
Van néixer amb el seu color vermell, ja tan representatiu de Estudio34, i ho van fer per demostrar la seva agressivitat i entusiasme per la feina i, avui dia, evolucionen amb una tonalitat diferent d’un mateix color que, a més de ser un símbol d’advertència, representa poder, passió i força. Així és Estudio34.
Així mateix i, apostant per una revolució digital a tot color, trien 4 colors que combinen en perfecta harmonia i estan inspirats en els seus propis valors, així com la modernitat i professionalitat que els caracteritza. Colors extravertits, vius i harmònics per a 4 grans serveis amb infinitat de possibilitats: SEO, SEM, CRO i ANALÍTICA WEB.
Nous reptes: 34Academy
I aquí no s’aturen. A més de continuar oferint streamings temàtics segons l’actualitat i tendències digitals, Estudio34 crea ara 34Academy. Una extensió dels seus coneixements i experiència per oferir formació en línia en màrqueting digital.
“Ens vam adonar que hi ha un buit en la formació en línia en SEO. Hi ha moltes formacions que intenten abastar moltes disciplines de el màrqueting en línia, però es tracta com un únic mòdul quan, en realitat, és una disciplina tan àmplia que necessita el seu propi curs i formació específica “, assegura Ugo Smith.
T’interessa? Visita la seva pàgina i inscriu-te. Rebràs totes les classes en línia per visualitzar sempre que vulguis, material acadèmic confeccionat i escrit per l’equip de professionals de Estudio34, així com exercicis útils per posar en pràctica els teus coneixements.
I com ells mateixos diuen, si vols saber més, segueix el vermell i arribaràs a Estudio34.