El INOUT Hostel Barcelona, membre participant del Bussines With Social Value, ha guanyat el premi “Aportació Especial” dels Hoscars 2014 segons els comentaris que es van fer l’any anterior a Hostelworld.com.

INOUT Hostel, obert el 2005, realitza una important tasca d’integració social i laboral. És el primer servei d’hostaleria d’Europa on el 90% de la plantilla està formada per treballadors amb discapacitat, fonamentalment psíquica. El INOUT està situat al cor del Parc de Collserola als afores de Barcelona, amb cinc hectàrees de boscos i jardins al voltant, una zona esportiva i bones comunicacions amb el centre.

Els premis Hoscars son els més prestigiosos del món i es celebren des de ja fa mes de 10 anys. Aquests premis es basen en les valoracions i comentaris anuals dels clients de Hostelworld.com i reconeixen la qualitat dels millors albergs del món.

Hostelworld.com, nascut al 1999, es el portal de reserves d’albergs més important de la xarxa i la marca de bandera de Web Reservations (WRI). Actualment ha esdevingut principal porveïdor de reserves online al mercat de turisme independent, jove i de baix presupost.

Hostelworld dice:

“INOUT Hostel es una alternativa tranquila para alojarse en las afueras de Barcelona, ​​cerca del tren que va a Plaça Catalunya. Los usuarios de Hostelworld han comentado que “es el sitio perfecto para escapar del ajetreo y el bullicio del centro de la ciudad y descansar en la montaña.”

Des de el Club Marketing Barcelona volem donar l’enhorabona a l’alberg Inout Barcelona per rebre aquest premi i contribuir dia a dia a fomentar la inserció laboral i social de persones amb discapacitat. 

El INOUT Hostel Barcelona, miembro participante del Bussines With Social Value, ha ganado el premio “Aportación Especial ” de los Hoscars 2014 según los comentarios que se hicieron los usuarios el año anterior en Hostelworld.com.

INOUT Hostel, abierto en 2005, realiza una importante labor de integración social y laboral. Es el primer servicio de hostelería de Europa donde el 90% de la plantilla está formada por trabajadores con discapacidad, fundamentalmente psíquica. El INOUT está situado en el corazón del Parque de Collserola en las afueras de Barcelona, con cinco hectáreas de bosques y jardines alrededor, una zona deportiva y buenas comunicaciones con el centro.

Los premios Hoscars son los más prestigiosos del mundo y se celebran desde hace más de 10 años. Estos premios se basan en las valoraciones y comentarios anuales de los clientes de Hostelworld.com y reconocen la calidad de los mejores albergues del mundo.

Hostelworld.com, nacido en 1999, es el portal de reservas de albergues más importante de la red y la marca de bandera de Web Reservations (WRI). Actualmente se ha convertido en el principal proveedor de reservas online en el mercado de turismo independiente, joven y de bajo presupuesto.


Hostelworld dice:

” INOUT Hostel una alternativa tranquila para alojarse en las afueras de Barcelona, cerca del tren que va a Plaza Cataluña. Los usuarios de Hostelworld han comentada que “es el sitio perfecto para escapar del ajetreo y el bullicio del centro de la ciudad y descansar en la montaña”

Des de el Club Marketing Barcelona queremos dar la enhorabuena al albergue Inout Barcelona por recibir este premio y contribuir día a día a fomentar la inserción laboral y social de personas con discapacidad.

About the author
3 Comments
  1. Pingback: sofas Hostelería
    • Raquel Morales

      ¡Muchas gracias por el cumplido! La verdad es que día a día intentamos hacer las cosas con pasión, y nos alegramos de que lo hayas podido valorar. Un saludo 🙂

Leave Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

clear formSubmit

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada