Moltes vegades, quan mirem retrospectivament a les nostres vides, els que ja “pintem cabells blancs”, no pensem en el grans que ens estem fent, sinó en “el llarga que està sent la nostra joventut”
A Espanya, gairebé 19 milions de persones han sobrepassat els 50 anys d’edat i es preveu que el 2050, els majors de 60 anys representen el 40% de la població.
Aquest segment de la població presenta uns nivells d’activitat impensables fa algunes dècades. Compren, viatgen, tenen telèfon intel·ligent i xarxes socials, surten amb els amics, etc. No són tan grans i, se senten bé físicament i emocionalment. Per a molts les obligacions han quedat enrere, no han de criar els seus fills, les seves hipoteques van acabar, les responsabilitats de treball, etc … el que sumat a la seva recuperada independència, ganes de vida i en molts casos, una economia molt sanejada, els converteixen en l’objectiu perfecte per a moltes marques i categories de producte, que estan activant estratègies especialment dirigides a ells.
Partint de les dades de l’eina YouGov Profiles, podem aprofundir en aquest atractiu i, cada vegada “més gran” target.
VEURE ESTUDI COMPLET