
Sant Cugat del Vallès / 24 de març de 2017
Muarkitude, l’empresa del Grup Quonext que ofereix una solució integral en Costumer Consumer Experience i el Club Marketing Barcelona han signat l’acord que vincula aquesta companyia tecnològica, amb l’associació que aglutina els professionals de màrqueting.
Aquest conveni contempla la incorporació de Markitude a la Junta Directiva del Club com Corporate Partner, la implantació de la seva eina de Màrqueting i CRM com a plataforma de gestió integral de l’associació i el compromís de realitzar tallers pràctics en màrqueting digital per als socis.
En el transcurs de l’acte de signatura de l’acord, a la seu de Quonext a Sant Cugat del Vallès, Juan Manuel Martí, Business Development Director de Markitude i Lluís Torra, president del Club Marketing Barcelona, han manifestat el seu convenciment que aquesta vinculació serà beneficiosa tant per a l’increment de notorietat de marca de Markitude, com per a la millora de la gestió del Club i l’increment del coneixement sobre noves tendències de màrqueting digital entre els professionals de màrqueting associats.
Amb la incorporació de l’eina Markitude el Club vol incrementar també l’engagement de l’entitat amb els seus socis i seguidors i facilitar la seva participació en les activitats del Club.