Segons l’informe Best Global Green Brands 2013, publicat per Interbrand, la consultora novaiorquesa, Danone y Nestlé formen part de la llista Top 50 de les marques més respectuoses amb el medi  ambient de tot el món.

Entre les marques de gran consum del mercat destaquen Johnson & Johnson, Danone, Nestlé  y Coca Cola, que es troben entre els 20 primers llocs de la llista. En posicions posteriors es troben també Pepsico, Kellogg’s y Colgate.

Johnson & Johnson ha realitzat una tasca constant en matèria mediambiental prenent el pla Healthy Future 2015 amb l’objectiu d’incrementar l’eficiència empresarial, millorar la sostenibilitat i reduir l’impacte del seus envasos.

Danone, a la vegada, ha realitzat avenços importants per passar a models organitzatius més eficients. Han aconseguit reduir en un 30% l’impacte al medi ambient. I a més a més, han incrementat la distribució dels seus productes a països emergents amb preus més accessibles.

Nestlé, entra ara al rànquing per primer cop aconseguint reduir gairebé a la meitat la quantitat de residus generats per cada quilogram de producte, així mateix, 39 fàbriques van arribar al nivell zero de residus no reciclables.

Segons l’informe Best Global Green Brands 2013, publicat per Interbrand, la consultora novaiorquesa, Danone y Nestlé formen part de la llista Top 50 de les marques més respectuoses amb el medi  ambient de tot el món.

Entre les marques de gran consum del mercat destaquen Johnson & Johnson, Danone, Nestlé  y Coca Cola, que es troben entre els 20 primers llocs de la llista. En posicions posteriors es troben també Pepsico, Kellogg’s y Colgate.

Johnson & Johnson ha realitzat una tasca constant en matèria mediambiental prenent el pla Healthy Future 2015 amb l’objectiu d’incrementar l’eficiència empresarial, millorar la sostenibilitat i reduir l’impacte del seus envasos.

Danone, a la vegada, ha realitzat avenços importants per passar a models organitzatius més eficients. Han aconseguit reduir en un 30% l’impacte al medi ambient. I a més a més, han incrementat la distribució dels seus productes a països emergents amb preus més accessibles.

Nestlé, entra ara al rànquing per primer cop aconseguint reduir gairebé a la meitat la quantitat de residus generats per cada quilogram de producte, així mateix, 39 fàbriques van arribar al nivell zero de residus no reciclables.

 

About the author
Leave Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

clear formSubmit

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.