
Les dues institucions han subscrit un conveni de col·laboració que, preveu, entre altres acords, l’ingrés de la Universitat Abat Oliva CEU al Consell Acadèmic del CMB, la participació de la universitat en estudis sobre Màrqueting que realitzi el Club i la contribució d’aquest al desenvolupament professional dels alumnes d’aquesta universitat catalana.
Barcelona, 22 de febrer de 2017.- La Universitat Abat Oliba CEU i el Club Marketing Barcelona col·laboraran des d’ara en les activitats que respectivament desenvolupen en l’àmbit del màrqueting. Així s’ha establert en el conveni de col·laboració que recentment han subscrit el president del Consell Acadèmic del CMB, Josep Garcia, i el rector de la UAO CEU, Carlos Pérez del Valle.
S’hi estableix que la UAO CEU posarà els seus recursos acadèmics al servei dels fins establerts en l’acord. Entre d’altres destaquen que col·laborarà amb el CMB en la realització d’estudis sobre temàtiques relacionada amb el Màrqueting, oferirà preus especials als socis del CMB en programes de formació determinats, entrarà a formar part del Consell Acadèmic del CMB i, en general, participarà en totes les activitats organitzades per CMB sobre temàtiques afins.
El conveni també inclou el suport del CMB en la difusió, entre els seus socis i seguidors, dels avantatges que aquests tenen en l’oferta formativa de la UAO CEU. A més el CMB es compromet a contribuir al desenvolupament professional dels alumnes i alumni d’aquesta universitat catalana. En aquesta línia, s’obre una via d’informació perquè la comunitat de la UAO CEU tingui coneixement de les oportunitats laborals que sorgeixin a l’entorn del CMB. L’acord també inclou que tots els estudiants d’aquest centre tindran dret, en el cas que es facin socis de CMB, d’un any de quota gratuïta i un segon any amb una bonificació del 50%.
La Universitat Abat Oliba CEU es presenta com una referència d’excel·lència acadèmica en diverses àrees de coneixement. Dins de les matèries relacionades amb l’economia i empresa, dedica al Màrqueting part important de la seva activitat docent i investigadora, de fet va ser la primera universitat catalana que va impartir el grau en Màrqueting.
L’Associació Club Marketing Barcelona aglutina empreses i professionals de màrqueting i la seva missió és aglutinar i connectar talent per millorar la competitivitat de les empreses i entre les seves accions més destacades hi ha l’organització del World Marketing Festival, una setmana de màrqueting que inclou el Barcelona Marketing Meeting i el lliurament dels Marketing Leaders Awards que reconeixen anualment les millors accions i professionals.