Vichy Catalan ha estat la marca escollida pel Club Marketing Barcelona per desitjar a tots els seus socis i amics un any 2014 apassionant i d’èxits personals i professionals. La campanya s’ha basat en l’Arbre dels bons desitjos creat amb 600 ampolles de les diferents varietats de llaunes de refrescos i tònica que recentment la marca ha llençat al mercat. Aquest arbre, que està exposat a les oficines del Club, al carrer de Nàpols de Barcelona, també ha estat utilitzat en la felicitació que per aquestes festes el club ha enviat a tots els associats i seguidors.

El Club Marketing Barcelona vol que aquesta iniciativa sigui l’inici d’una tradició que vinculi les empreses associades amb l’associació i ha decidit començar amb Vichy Catalan per homenatjar una marca que és una de les fundadores del Club, l’any 1959, i que sempre ha mantingut el seu suport.

Vichy Catalan ha estat notícia els darrers anys per la expansió de la companyia i la seva diversificació en productes.

Vichy Catalán ha sido la marca elegida por el Club Marketing Barcelona para desear a todos sus socios y amigos un 2014 apasionante y de éxitos personales y profesionales. La campaña se ha basado en el “Árbol de los buenos deseos” creado con 600 botellas de las diferentes variedades de latas de refrescos y tónica que recientemente la marca ha lanzado al mercado. Este árbol, que está expuesto en las oficinas del Club, en la calle de Nàpols de Barcelona, también ha sido utilizado en la felicitación que para estas fiestas el club ha enviado a todos los asociados y seguidores.

El Club Marketing Barcelona quiere que esta iniciativa sea el inicio de una tradición que vincule las empresas asociadas con la asociación y ha decidido comenzar con Vichy Catalán para homenajear una marca que es una de las fundadoras del Club, el 1959, y que siempre ha mantenido su apoyo.

Vichy Catalán ha sido noticia en los últimos años por la expansión de la compañía y su diversificación en productos.