Jornadas sobre el marketing del bienestar en gran consumo

 

El passat 17 de novembre GfK, juntament amb la Associación de Marketing de España, amb la col·laboració del Club de Marketing Barcelona, va organitzar unes jornades gratuïtes sobre el Màrqueting del benestar en el gran consum que van tenir lloc a l’Hotel Condes de Barcelona.

El director de GfK a Barcelona, Paco Martí, i el president de l’Associació de Màrqueting a Espanya, Víctor Conde, van donar la benvinguda a aquestes jornades en les quals van aprofundir en una de les tendències que més interès està generant, el màrqueting del benestar, dins d’aquestes jornades de Gran Consum van desenvolupar una trobada anomenada WOWness, Màrqueting del Benestar en Gran Consum.
En aquestes jornades van tenir presencia ponents d’empreses com Nestlé, DeOleo Espanya i Bimbo Iberia, els quals van donar resposta preguntes com: Quins són les motivacions dels consumidors?, Com poden abordar aquest màrqueting del benestar les empreses de gran consum?, Com poden nostres marques convertir-les en autèntics beneficis rellevants?

 

 

About the author
Leave Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

clear formSubmit

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.