Una empresa tecnològica que es dedica al Desenvolupament i la Integració de Sistemes Avançats d’Informació busca un Gerent de Màrqueting Júnior.

Aquesta és una posició de nova creació, per tant, és molt recomanable tenir una gran capacitat de treball independent.

Aptituds i Coneixements desitjats

Responsabilitats

Treballar en estreta col·laboració amb els nostres socis, tant interna com externament, per desenvolupar plans, incloent el posicionament de l’empresa, el màrqueting operatiu i estratègic, briefings creatius i estudis de mercat.

Supervisar el disseny i implementació de tots els aspectes de les campanyes de màrqueting.

Actuar com a enllaç amb el departament de vendes per assegurar un bon flux d’informació, els materials i la comunicació requerida per a una comunicació interna i externa amb èxit.

Treballar amb Gestió de Recursos Humans per a l’establiment de la comunicació interna i externa (social mitjana), basat en el disseny corporatiu de l’empresa.

Organització d’exposicions internacionals fins a dues vegades a l’any.

Treballar eficaçment amb les nostres empreses internacionals, proporcionant orientacions estratègiques de màrqueting global i desenvolupament de la campanya.

Desenvolupar i executar les oportunitats de promoció i associacions.

Seguiment dels costos i l’atribució de costos per liderar fonts.

Escriure textos per a notes de premsa i butlletins de notícies en Inglés.

Requisits bàsics

Mínim 2-3 anys en una empresa tecnològica de producció o programació, preferiblement sistemes de peatge o el transport públic.

L’experiència i el coneixement de la disciplina del màrqueting incloent la recerca de mercat, posicionament de productes, promocions i distribució en el sector de B2B o empresa vinculada governamental.

Mínim 3 anys en la comercialització amb èxit provat en el desenvolupament, implementació i execució d’una identitat corporativa.

Excel·lent organització i habilitats de gestió de projectes.

Molt bones habilitats de comunicació oral i escrita en espanyol i Anglès

Capacitat per gestionar múltiples i canviants prioritats i complir amb els terminis.

Persona dinàmica proactiva amb capacitat de treballar de forma independent i establir prioritats.

Preferibles (serien un plus)

L’experiència en els sistemes de peatge o el transport públic

Àmplia experiència als mercats asiàtics i / o d’Amèrica del Sud

Bon coneixement de portuguès

Ha de tenir

Molt bones habilitats de llenguatge oral i escrit en espanyol i Anglès

Estudis mínims

Llicenciat en màrqueting, administració d’empreses i / o un camp relacionat

Inici: 01 de febrer o abans

Fes la teva sol.licitud aquí

About the author
Leave Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

clear formSubmit

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.