Actualidad

Marketing en Bus amb Xavier Mas

El Club Marketing Barcelona aposta per acostar l’experiència de directors de màrqueting a estudiants de diferents universitats a través de la proposta Marketing en Bus que compta amb la col·laboració de Moritz Barcelona i ARTYPLAN.

Una bona idea es tradueix en èxit si l’execució és atractiva. Lluís Torra

La primera edició del Marketing en Bus se celebrarà el proper 21 de novembre, on 6 estudiants, en aquest cas, de la UPF Barcelona School of Management (BSM), a bord del Bus que dirigirà un chofer de Moritz, aniran acompanyats per Xavier Mas, Director de Màrqueting de CaixaBank.

Durant 2 hores podran interactuar amb l’expert en màrqueting gaudint d’un passeig per Barcelona i fent una parada en les instal·lacions de Moritz per prendre una cervesa.

El dimarts 21 de novembre a les 15 hores el Màrqueting Bus recollirà als 6 alumnes de la UPF-BSM perquè gaudeixin de 3 hores de pur màrqueting a bord del bus de Moritz Barcelona.

Així doncs, la intenció de l’associació és realitzar més edicions periòdicament per donar l’oportunitat a més alumnes d’altres universitats que estiguin interessats a viure aquesta experiència tan enriquidora.

Per seguir i comentar l’esdeveniment a través de xarxes socials amb el hashtag #MKTBUSBCN

 

marketin en bus xavier mas

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Post relacionados