Actualidad

Màster en Neuromarketing (UAB) – 15%dte. socis

La recerca del comportament del consumidor, la diferència entre les preferències i les decisions. Això que és tan difícil dir simplement perquè és un procés bàsicament subconscient. El Màster de Neuromárketing de la Universitat Autònoma de Barcelona dóna els coneixements sobre les noves tècniques d’anàlisis, adequades a investigadors del consumidor, economistes, psicòlegs, empresaris i tots aquells estudiants que vulguin endinsar-se en una nova era de recerca brain aplicada a la indústria i la comunicació.

El Màster de Neuromarketing de la UAB ofereix condicions especials per a membres del CMB en la seva matriculació: prioritat en l’admissió i un 15% de descompte en la matricula.

Per a més informació sobre el Master i el seu contingut podeu accedir a www.nmk-uab.com. També podeu consultar directament al seu director, el Dr. Pere Navalles, docent universitari i professional amb experiència en publicitat i que realitza actualment recerca de Neuromarketing, cridant al telèfon 670 831 796.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Post relacionados

Un restaurant català guanya el primer premi al millor del món
Donem la benvinguda a una nova empresa col·laboradora: IIMN i GRUPO 3C
Conferencia gratuita el 15 de Mayo: “Toma decisiones eficaces”