Actualidad

ThinkSmart s’incorpora com a nou Corporate Partner del Club Marketing Barcelona

L’empresa també participa com a Col·laborador Global en el World Màrqueting Festival, esdeveniment que el Club organitza el mes de juny a Barcelona

En un acte celebrat el passat dia 4 de maig, Lluís Torra, President del Club Marketing Barcelona i Eduardo Alcaraz, Business Development Manager d’Espanya i Portugal de ThinkSmart van signar l’acord de col·laboració pel qual la multinacional espanyola s’incorpora al grup de Corporate Partners del Club. En aquest acte també va assistir Manuel Xiscla, director associat de ThinkSmart i Director de Tecnologia de la companyia.

Aquest acte es va produir poques setmanes després que ThinkSmart apostés, dins de la seva estratègia de comunicació, participar com a Col·laborador Global en el World Màrqueting Festival, l’esdeveniment que el Club Marketing Barcelona organitza entre el 27 i 30 de juny de 2016 a Barcelona i en el marc del com s’atorguessin els Marketing Leaders Awards, uns guardons que arriben al seu 36º edició i que premien les millors estratègies, empreses i professionals de màrqueting.

La multinacional espanyola ThinkSmart, especialitzada en el desenvolupament de programes d’incentius per a la motivació dels empleats és una companyia professional fundada en 1959 la missió de la qual és la d’aglutinar i connectar talent per millorar la competitivitat de les empreses. A més, impulsa l’elaboració d’estudis i observatoris de tendències de màrqueting, així com accions i activitats que facilitin el coneixement per a la creació de noves oportunitats de negoci i de creixement econòmic.

ThinkSmart, que cotitza des de finals de 2015 al Mercat Alternatiu Borsari (MAB), desenvolupa tecnologia per a acompliment comercial -salis performance- i gestiona projectes estratègics per més de 70 empreses de 20 països en sectors com l’automoció, la banca, el gran consum, el retail, les assegurances o les telecomunicacions, entre uns altres. Fundada en 1998, ThinkSmart, amb oficines a Madrid, Barcelona, Lisboa, Miami, Sant Francisco i Ciutat de Mèxic, ha treballat per a moltes empreses de l’IBEX 35 en la consecució dels seus objectius de vendes amb Programes d’Incentius

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Post relacionados